dinsdag 31 maart 2015

Paasdagen

Met de paasdagen voor de deur zijn Lynette, Bas en ik op donderdagavond naar de bioscoop in Arendal geweest.
We gingen voor de film Fast en Furious 7.
Voor Bas en mij was het de eerste keer in Noorwegen.
Lynette was al eens eerder met Nanna geweest.
Sacha was niet mee. 
Die had filmavond met een groepje vriendinnen bij ons thuis.

Het was ook die avond weer prachtig helder weer, zoals het de afgelopen dagen steeds is.
De terrassen in Arendal zaten daardoor ook gezellig vol.


           Vanaf de diverse terrassen kun je genieten van het heerlijke uitzicht.



                           Een winkelstraatjes in Arendal

Ik heb meen ik wel eens eerder geschreven dat er veel wordt gebreid in Noorwegen.
Dat was voor Lynette ook een reden om de breipennen weer op te pakken. 
En zoals Lynette is, heeft ze niet het makkelijkste patroontje uitgezocht.
Heel traditioneel had ze gekozen voor het echte Noorse Marius motief.
Het is nog geen Mart Smeets trui, maar we hebben nu wel nieuwe pannenlappen. Het volgende project zijn kussenovertrekken, dus ik denk zodra ik het postuur van Smeets heb mijn trui aan de beurt is.



Zaterdag was het heerlijk weer dus zijn we er op uit gegaan.
Dit keer naar de kust.
Bij Hove (Arendal) is een park dat direct aan zee grenst.
Lekker uitgewaaid.
Floyd was ook mee en heeft genoten.




Lynette heeft jaarlijks haar zussenweekend.
En ook dit jaar stond dat op de agenda.
Zodoende is ze voor 4 dagen afgereisd naar Nederland, om in Den Haag gezellig bij te kletsen onder het genot van een hapje en een drankje.
Zondags is ze nog bij haar vader op bezoek geweest waar ook de meeste overige broers en zusters waren.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten